אור אשכר שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב נפטר

איתי גדסי 1 Comment on אור אשכר שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב נפטר

אור אשכר שנפצע באורח אנוש בפיגוע בתל אביב לפני כשבוע וחצי נפטר מפצעיו בבית החולים. "עוצמת הפגיעות הייתה קטלנית ולאחר מאבק הירואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום (ב׳) לקבוע את מותו" אמרו בבית החולים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מודיע בצער רב על מותו של אור אֶשְׁכָּר, האזרח שנפצע באורח אנוש בפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לפני כשבוע וחצי.

פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב – ת״א מוסר: ״אור הגיע אלינו לאחר החייאה ממושכת בשטח שהמשיכה בבית החולים ומיד הורד לחדר ניתוח שם כנגד כל הסיכויים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. לצערנו, עוצמת הפגיעות הייתה קטלנית ולאחר מאבק הירואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום (ב׳) לקבוע את מותו".

video
play-sharp-fill
"זכינו כולנו באיכילוב להיחשף למשפחה מדהימה וערכית ואנו מודים להם ששיתפו אותנו בחייו של בנם ומקווים שהצלחנו לעמוד לצדם בשעה קשה זו" הוסיף גמזו. "כשבחוץ הרוחות סוערות, נדהמנו לראות כאן במסדרון קומה 3 ליד מחלקת טיפול נמרץ כללי את הכמויות יוצאות הדופן של אלפי ישראלים, שבאו לתמוך, לחזק ולהתפלל עם המשפחה. צר לנו לבשר לעם ישראל כי לאחר 12 יום, אור הלך לבית עולמו".

הפיגוע בתל אביב: כתב אישום נגד מסיעי המחבל

נאטאלי אשכר, אימו של אור, מוסרת: "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו. תודות בשמנו לכל הצוות בבית החולים איכילוב, שעשה במשך ימים כלילות כל שביכולתו במקצועיות, מסירות ורגישות. לעשרות החברים המדהימים שעטפו אותנו יום ולילה, חיבקו ובכו יחד איתנו במהלך כל השבוע שייחקק בליבנו לעולמים. לכל עם ישראל שהיה איתנו, חיזק, תמך והתפלל – כל אחד בדרכו ועל פי אמונתו".

כזכור, אשכר נפצע באורח אנוש כאשר מחבל פלסטיני נתעב, שוהה בלתי חוקי פתח באש לעבר יהודים ברחוב דיזינגוף בתל אביב ביום חמישי בערב לפני כשבוע וחצי. הלווייתו תתקיים בחיק משפחה וחברים בלבד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    האמא כתבה כ"כ מרגש, וקידשה שם שמים כשביקשה מעם ישראל להתפלל עליו. זיכה את עם ישראל ב- 12 ימים של תפילה. גאולה שלימה בקרוב!